Ocenenia značky rajo
Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. V 88 štátoch už 20 rokov oceňuje najlepšie z najlepších značiek na základe určených kritérií a metód.
Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznanie vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Do programu Superbrands sa jednotlivé značky nemôžu prihlásiť. Pri nominácii sa vychádza z databázy všetkých registrovaných obchodných trademark značiek. Spoločnosť Bisnode je popredný svetový poskytovateľ obchodných informácií, ktorý na základe databázy vytvorí zoznam nominovaných kandidátov.
Ďalším krokom je spotrebiteľský prieskum, jeden z najdôležitejších prvkov výberového konania. V rámci tohto prieskumu, na základe známosti a obľuby, agentúra GfK zúži výber nominácií a vytvorí zoznam semifinalistov. Konečné slovo pri udeľovaní titulov v danom roku má odborná porota Brand Council.
Brand Council je odborným orgánom programu Superbrands. Porota je zložená z profesionálov z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a marketingového výskumu a hodnotí značky podľa vopred daných kritérií, akými sú známosť, budovanie brandu, inovácie či prestíž.
Značka v roku 2014 získala ocenenia hneď dvakrát: za komunikáciu značky rajo ako takej, ako aj ocenenie komunikácie značky Acidko. V roku 2015 obhájila titul so značkou rajo.